Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind u de antwoorden op de meest-gestelde vragen. Heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Welke acties heeft Goudservice op dit moment?
Onze actuele acties kunt u vinden op onze Website, Facebook en Instagram pagina.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt in de webshop betalen via iDeal en creditcard.
In de winkel kunt u contant betalen, via de pin of met een MasterCard.
Kan ik mijn artikel laten graveren en wat zijn hiervan de kosten?
Wilt u een sieraad een persoonlijk tintje geven? Dat kan! Goudservice graveert bij aankoop gratis uw sieraden.
Graveren in de webshop?
In onze webshop ziet u bij ieder artikel dat gegraveerd kan worden de optie ‘graveren’ staan. Klik op ja om uw sieraad te laten graveren. Vervolgens kiest u het lettertype uit. Schrijf in het tekstvakje uw gewenste gravure. De aantal maximale tekens staan vermeld in het tekstvakje. Let wel hoe meer tekes, des te kleiner de gravure.
De levertijd van sieraden die gegraveerd dienen te worden is 1-2 dagen langer dan de gebruikelijke levertijd.
Graveren in de winkel?
Graveren in onze winkel is ook mogelijk. Meestal kunt u hierop wachten.
Als een sieraad eenmaal gegraveerd is, kan deze niet meer geruild of geretourneerd worden!
Wat is de levertijd?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Hoe wordt een bestelling geleverd?
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het verzenden van uw pakket tot € 49,99 bedragen € 8,95. Boven dit bedrag zijn er geen verzendkosten voor u. Uw pakket wordt standaard aangetekend verzonden. U ontvangt na verzending een track and trace code per mail.
Indien u een bestelling plaatst ter waarde van minimaal € 500,-, wordt u verzending verzekerd verzonden. De kosten hiervoor bedragen € 14,90, echter is dit voor u als klant nog steeds gratis.
U kunt uw bestelling ook gratis ophalen in de winkel.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Omdat piercings hygiënische producten zijn, kunnen deze vanwege gezondheidsbescherming en hygiëne ook niet worden geretourneerd.
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
U kunt uw bestelling retourneren in de winkel. Dit doet u door het retourformulier aan te vragen en deze samen met uw bestelling binnen 21 dagen langs te brengen in de winkel.
U kunt uw bestelling ook retourneren via PostNL. Bij uw retourzending dient u een ingevuld retourformulier toe te voegen.